Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Ομάδα Γυμναστικής - Τα Οφέλη της Άσκησης στο Φυσικό Περιβάλλον (φωτος)

Συνεχίζεται το πρόγραμμα γυμναστικής με τη γυμνάστρια κ. Κατερίνα Γιανναδάκη.
Τον τελευταίο καιρό οι φυσιολατρικοί περίπατοι στην περιοχή του χωριού μας έχουν δώσει διαφορετκό χρώμα στη γυμναστική μας καθώς συνδυάζουμε αρμονικά την επαφή με τη φύση και την άθληση. Ενδιάμεσα μια απαραίτητη στάση για χαλάρωση και κουβεντούλα!
Όσες πιστές προσέλθετε!!

 TA ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
(της κας Κατερίνας Γιανναδάκη, γυμνάστριας)

Η άσκηση στο φυσικό περιβάλλον συνδυάζει τα "αγαθά της άσκησης" με τα "καλά της φύσης". Ο συνδυασμός φυσικού περιβάλλοντος και άσκησης τροφοδοτεί την καρδιά και τους πνεύμονες με καθαρότερο οξυγόνο, βελτιώνει την ψυχική διάθεση, "καθαρίζει" το μυαλό από τις σκοτούρες και τονώνει τους μυς των κάτω άκρων χωρίς να καταπονεί ιδιαίτερα τις αρθρώσεις.
     Δυστυχώς οι έντονοι ρυθμοί της σύγχρονης ζωής περιορίζουν τον ελεύθερο χρόνο και αναγκάζουν τους περισσότερους να χρησιμοποιούν συνεχώς το αυτοκίνητό τους. Ο James Levine, καθηγητής Ιατρικής, ο οποίος μελέτησε τα οφέλη του βάδην δήλωσε: "Οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι για να περπατάνε. Έχουμε ξοδέψει 7 εκατομμύρια χρόνια ιστορίας για να περπατάμε και τώρα ξαφνικά καθόμαστε. Αυτό θα έχει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία μας". Γι' αυτό καλό θα είναι να "εγκαταλείπετε", όποτε είναι εφικτό, το αυτοκίνητο σας καθώς δεν είναι μόνο μια οικολογική και οικονομική κίνηση αλλά κάνει καλό και στο σώμα σας.
      Το περπάτημα (βάδισμα) είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς, αναζωογονητικούς και ασφαλείς τρόπους άσκησης. Δεν έχει περιορισμούς ηλικίας και φυσικής κατάστασης, αρκεί να είστε γενικά υγιείς χωρίς ιδιαίτερα κινητικά προβλήματα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι όρεξη, ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, κι αν θέλετε 2 φίλους να σας κρατούν παρέα και να κάνουν το περπάτημα σας πιο ευχάριστο.
       Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος, να αποφύγετε τις ασθένειες, και να βελτιώσετε τη διανοητική σας ικανότητα είναι να κάνετε έναν απλό περίπατο. Το περπάτημα βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική λειτουργία γι' αυτό και θεωρείται ιδανική άσκηση για άτομα με καρδιολογικά προβλήματα. Το καθημερινό περπάτημα για 30-45 λεπτά βοηθά στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα, ενώ έχει ιδιαίτερα θετική επίδραση στα άτομα με διαβήτη καθώς αυξάνει την κατανάλωση θερμίδων, βοηθά στον έλεγχο του σωματικού βάρους, στην αύξηση του μεταβολισμού και στον έλεγχο των επιπέδων του σακχάρου. Ακόμη συμβάλλει στη μείωση της χοληστερόλης, αυξάνει την οστική δύναμη προλαμβάνοντας έτσι την οστεοπόρωση και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή συντελεί στη διατήρηση ενός ιδανικού βάρους καθώς αποτελεί μια πολύ σημαντική αεροβική άσκηση. Τέλος επιβραδύνει τη διαδικασία της γήρανσης αφού συμβάλλει στη μακροζωία των κυττάρων και στην αντιμετώπιση του στρες ενώ παράλληλα επιτελείται ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος. 
         Όταν περπατάτε όλο σας το σώμα βρίσκεται σε κίνηση, ενώ όσο πιο έντονος είναι ο ρυθμός σας τόσο καλύτερα γυμνάζονται οι μύες σας. Η εναλλαγή γρήγορου περπατήματος με ήπιο είναι ένας καλός συνδυασμός. Η ταχύτητα σας βέβαια δεν πρέπει να προκαλεί λαχάνιασμα αλλά να επιτρέπει τη φυσιολογική αναπνοή.
          Τέλος, αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση να μην ξεχνάτε πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης -όσο ήπιο, εύκολο και ασφαλές κι αν φαίνεται- να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας ιατρό. Αυτός θα κρίνει αν ή με ποιό τρόπο μπορείτε να γυμναστείτε, τί ενδείκνυται και τί αντενδείκνυται στην περίπτωσή σας κι αν κάποιο είδος άσκησης είναι περισσότερο κατάλληλο προσωπικά για εσάς. Επιπλέον θα σας δώσει τις ανάλογες συμβουλές, οδηγίες και κατευθύνσεις για να εκτελέσετε το πρόγραμμα γυμναστικής σας με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Η εξατομικευμένη γυμναστική συστήνεται σε όλες τις ηλικίες αλλά δεν ταιριάζουν όλα σε όλους.  


Απολαμβάνοντας τη θέα - Από την πεζοπορία στην Κέρη



Από την πεζοπορία στην Κέρη

Θέα στον κόλπο του Ηρακλείου από την Κέρη

Ξεκούραση μετά την πεζοπορία στην Κάτω Τύλισο - "Καρές"

Ξεκούραση μετά την πεζοπορία στην Κάτω Τύλισο - "Καρές"

Το φαράγγι του Αλμυρού απο το ύψωμα της Κέρης

Επίσκεψη στον Άγιο Γεώργιο στη Χυμευτού

Επίσκεψη στον Άγιο Γεώργιο στη Χυμευτού

Επίσκεψη στον Άγιο Γεώργιο στη Χυμευτού

Η πανέμοφρφη εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στη Χυμευτού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου